Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Jak wygląda faktyczna awaryjność silników 2.0 TDI 140 k

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez piotrek_gdy
    leszekmw, elektryczne kup :diabelski_usmiech
    W tamtym tygodniu był u mnie kolega, przedstawiciel goodyeara aurisem hybrydą . troche mnie zrobił w balona.. :szeroki_usmiech , gadamy na koniec , on już w aucie , drzwi otworzone od kierowcy , silnik zgaszony a tu nagle samochód zaczyna cofać.. :twisted:
    .śmieszne , w sumie pierwszy raz widziałem z bliska takiego cudaka.. .




    Zamieszczone przez szkoda
    to akurat nie powinno grozić octavii bo dotyczy silników montowanych wzdłużnie
    aha , jeden problem mniej..


    Zamieszczone przez piramida
    leszekmw, 300kkm zrobić w twoim przypadku to ile ty robisz km rocznie?
    nie, teraz robię mało , ale auto ma prawie 6 lat , 120tyś i człowiek zaczyna sie bać..
    a na razie chyba zminiać nie bedę bo straszna lipa się w motoryzacji zrobiła i ciężko coś odłożyć ostatnio... :?
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz


    • #52
      leszekmw, wyluzuj się, ile byś musiał dołożyć kupując nowe?
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez szkoda
        leszekmw, wyluzuj się, ile byś musiał dołożyć kupując nowe?
        to zależy co , ale pewnie koło stówki..
        no , może 80 jakby mi kto z 40 za moją dał..
        sam nie wiem co bym kupował tylko.. , może i takiego accorda. tylko tam kufer mikry.. , no i nie jedzie ,ale co tam.. stary się robię .
        choć dzisiaj troszku się rozkręciłem w drodze do domu , i na trasie , i w mieście miałem nieźle trzycyfrowo... . i tego mi będzie brakowało pewnie, przynajmniej na początku . /oczywiście teoretyzuję w tej chwili/
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez leszekmw
          no , może 80 jakby mi kto z 40 za moją dał..
          sam nie wiem co bym kupował tylko.. , może i takiego accorda. tylko tam kufer mikry.. , no i nie jedzie ,ale co tam.. stary się robię
          Za 120kzl masz Accorda z silnikiem diesla,o mocy podobnej do Twojej O2.
          Jak malo,to robisz program i jest lepiej. :szeroki_usmiech
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz


          • #55
            ja to jestem ciekawy, ile wytrzyma głowica po remoncie :?: czy tyle co było od momentu kupna, czy moze dłużej/krócej
            :?:
            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

            Auto Detailing: Dream Car Studio
            (znajdź również na fb)

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez leszekmw
              to zależy co , ale pewnie koło stówki..
              no , może 80
              :lol:
              nie masz prawa narzekać, a jak Ci się BKD zepsuje, to po prostu naprawisz
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz


              • #57
                Na pocieszenie Wam powiem, że w Caddy TDI (wozi ludzi a nie cegły czy coś ciężkiego) przy 105 tys. ostatnio sprzęgło robiliśmy bo się kończyło...oczywiście już po gwarancji a auto głównie w trasy jeździ (ok. 40 tys. rocznie).

                Komentarz


                • #58
                  znajomu z roboty kupił audi A4 z silnikem 2.0 Tdi z 2005 r 16v w ciągu niecałego roku włożył w niego niecałe 8 tyś i już chce sprzedać to auto , więc opinia o silniku nasuwa się sama.

                  Komentarz


                  • #59
                    To kolega niech odrobi lekcje i sprawdzi jak montowane sa silniki w Audi a jak w Skodzie.

                    - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu pompy oleju i wałków wyrównoważających,

                    Pierwszy dodatkowy problem eliminuje sie wraz z naprawa drugiego. Tzn zmienia sie sposob napedu tej pompy na taki jak BKD i wywala walek. Cala operacja na nowych czescia kosztuje 2tys. A co oprocz tego zrobil. Nowa turbina 1600, kolo dwumasowe 1600, glowica moze 2000. No wiec zrobil caly silnik i sprzedaje auto :lol: Ale kto bogatemu zabroni.

                    Inaczej konczy sie to tak:


                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Nowa turbina 1600,
                      gdzie są turbiny te ?
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz


                      • #61
                        Mialo byc regenerowana
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #62
                          Tez mnie smieszy sprzedaż tego auta to jego decyzja. Z drugiej strony chłopina dojeżdza 3 km do roboty i w tym celu kupił sobie audi w dieslu śmiech na sali. Chciałem tylko pokazac ile moze kosztować nieumiejętny wybór silnika w aucie, nieodronienie lekcji przed dokonaniem zakupu.

                          Komentarz


                          • #63
                            Moje BMM przy aktualnym stanie licznika 180kkm nie sprawia i nie sprawiało żadnych problemów. Trochę już słychać dwumas i turbina w zakresie 2200 - 3000obr/min zaczyna brzęczeć i wpada w jakieś dziwne drgania, ale z wymianą tych elementów liczyłem się kupując auto z takim, a nie innym motorem.

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez M.Koszu84
                              znajomy z roboty kupił audi A4 z silnikem 2.0 Tdi
                              aaa..teraz sobie przypomniałem , znam gościa który 1,9 kupił i w rok wsadził coś pod 20tyś , okazja taka miała być , znajomy mu przywiózł . wymienił wszystko co sie może zepsuć, szklanki , wałki ,turbo , dwumas , zawias .. a że jeszcze robił u nie najtańszego mechanika..
                              kiedyś pisałem o tym...
                              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                              GVI 1.4TSI
                              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X